Onze eindejaarsactiviteiten naderen

15 November 2023

Onze traditionele eindejaarsactiviteiten komen er weer aan: de bingo en fakkeltocht in december en het nieuwjaarsconcert in januari.

Strúnmarkt 2023

31 Augustus 2023

In de zomer vindt rondom het beeld van de “Schiere Monnik” middenin het dorp een ouderwetse rommelmarkt plaats. Wij zijn daarbij aanwezig met het bekende rad en oud-Hollandse spelen.

Eerste Rotary Kinderkamp op Schiermonnikoog

6 Augustus 2023

Op 29 juli was het zover: het eerste Rotary Kinderkamp op Schiermonnikoog.

Drie shelterboxen gedoneerd

19 Februari 2023

Na de aardbevingen in Turkije en Syrië zijn weer zoveel mensen hun onderdak kwijt geraakt. Daarom besloot onze club drie Shelterboxen te doneren aan het ShelterBox-project.

Eindejaarsactiviteiten daverend succes

10 Januari 2023

Wat was het fijn dat we onze traditionele eindejaarsactiviteiten weer als vanouds konden organiseren. Meer nog, het was hartverwarmend om te zien hoe zoveel mensen hier zo enthousiast en gul aan hebben deelgenomen.

Eindejaarsactiviteiten in zicht

17 December 2022

Na twee jaar onderbreking zijn we verheugd om onze traditionele eindejaarsactiviteiten weer te kunnen organiseren: de bingo en fakkeltocht in december en het nieuwjaarsconcert in januari.

Nieuws uit Uganda

30 Oktober 2022

Van Stichting Kabira mochten we onderstaande nieuwsberichten ontvangen over het schoolproject in Uganda, door onze club van harte gesteund.

Strúnmarkten 2022

4 September 2022

Ook deze zomer was Rotaryclub Het Eiland Schiermonnikoog weer aanwezig op de Strúnmarkten met traditionele attracties voor het goede doel.

Bijeenkomsten maart uitgesteld

15 Maart 2022

Door de vele coronabesmettingen momenteel op het eiland hebben wij besloten om de bijeenkomsten van maart niet door te laten gaan. Vanaf 6 april komen wij graag weer samen.

Rotary helpt Oekraïne

7 Maart 2022

Vorige week hebben de zeven Nederlandse gouverneurs een oproep gedaan om een donatie te doen voor de actie Rotary helpt Oekraïne.
Rotaryclub Het Eiland Schiermonnikoog heeft hiervoor €2.000 gedoneerd.

Nieuwe website

4 Maart 2022